Quote of the day

In the rhythm of the needles

there is music for the soul.


Breiclub in Oostende : om de 2 weken de zaterdag van 10 u - 12.30 u in de bieb



vrijdag 4 november 2016

kunstzinnige collier




Ik heb me eens aan een halsketting gewaagd.  Het is een superleuk en behoorlijk eenvoudig model, van Anne Thompson.  Haar ontwerp heet  Lunar.

De 'wol' is een klosje rood garen van bij Bart&Francis.  Zo'n cone die je meeneemt omdat je het leuk vindt, een gekke combinatie van allerlei synthetisch materiaal.  Heeft-ie eindelijk een bestemming gevonden.
Het fel rood komt mooi uit bij de meeste van mijn outfits.

De beschrijving is erg goed, met stap voor stap uitleg.  alles is gebreid op rondbreinaalden met de magic loop techniek.




2 opmerkingen:

  1. Heel speciaal maar super mooi!
    Ben nog steeds aan het "vechten" met mijn rondbreinaalden. Kan er nog steeds geen vrede mee sluiten, laat staan dat ik er dan zo'n kunstwerk mee zou kunnen maken :-))

    Lieve groetjes, Tinne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dankjewel Tinne, het is makkelijker dan het eruit ziet hoor. De draad die je gebruikt maakt het effect.

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...