Quote of the day

In the rhythm of the needles

there is music for the soul.


Breiclub in Oostende : om de 2 weken de zaterdag van 10 u - 12.30 u in de bieb



zondag 7 november 2010

a new shopping bag

hoi lezers, 
Vanmorgen ben ik aan de slag gegaan met restjes stof.  Ik heb er een tasje van gemaakt (afm. 30 x 33 x 12 cm)  Een stukje groen geribd fluweel en voor de voering een stukje lichtgroen van oude gordijnstof. Het tasje is juist groot genoeg om een A4 map in te stoppen, en ook stevig genoeg om al dat papier te dragen.   Het is erg goed gelukt vind ik.  Ik hou het patroon bij, misschien maak ik nog een versie in andere stof dan.  Een oude gehaakte broche staat er mooi op hé ?
Moest iemand het patroon en de werkbeschrijving willen, geef me een seintje via email;  Ik stuur het je gratis op.

This morning I made this bag out of little bits of left-over fabric.  It's just big enough for an A4 file and strong enough to hold all that heavy paper.  The old pink broche is quite nice on it, isn't it ?



If anybody is interested in het pattern and description, just ask me via email.  I will send it free of charge.

1 opmerking:

  1. ik kom geregeld eens kijken op je blog en vind het altijd fijn, je tas vind ik mooi net wat ik zocht is het mogelijk me het patroon en de werkbeschrijving door te mailen a.u.b.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...